- Průběh hry je sledován automatickým SMS systémem, který zaznamenává důležité akce týmů. Číslo pro zasílání SMS zpráv se týmy dozví na startu.
- Na startu dostane tým sadu "nápovědových šifer". Tyto šifry by měly být lehčí než běžné šifry udávající polohu následujícího stanoviště.
Řešením nápovědových šifer je jedno slovo. Počet "nápovědových šifer" je cca 2/3 počtu běžných šifer.
- Po příchodu na každé stanoviště (kromě startu) pošle tým SMS ve tvaru:
NAPALMNE STA čísloTýmu hesloTýmu kódStanoviště
Tato SMS má dvojí význam:
- slouží k evidenci průchodu jednotlivých týmů stanovišti (statistika bude zveřejněna na stránkách hry),
- určuje začátek intervalu, po kterém lze žádat o nápovědu, případně o polohu následujícího stanoviště.
- O nápovědu lze požádat po hodině od příchodu na stanoviště zasláním SMS ve tvaru:
NAPALMNE HELP čísloTýmu hesloTýmu čísloNápovŠifry řešeníNápovŠifry
Obratem vám bude zaslána SMS s nápovědou.
- Pokud nápověda nepomůže, lze požádat po hodině a půl od příchodu na stanoviště o polohu následujícího stanoviště zasláním SMS ve tvaru:
NAPALMNE DEAD čísloTýmu hesloTýmu čísloNápovŠifry řešeníNápovŠifry
Obratem vám bude zaslána SMS s polohou dalšího stanoviště.
- Hru lze předčasně ukončit zasláním SMS ve tvaru:
NAPALMNE KONEC čísloTýmu hesloTýmu
Obratem dostanete SMS s polohou cíle.
Vyhodnocení hry
- O pořadí týmu na konci hry se rozhoduje podle těchto kriterií:
- Nejvyšší dosažené stanoviště.
- Počet vyluštěných zpráv (tj. nejvyšší dosažené stanoviště minus počet DEAD zpráv minus 1).
- Čas příchodu na nejvyšší stanoviště.